Läxor

jag har jätte mycket läxor och olli har suttit vid datorn och gjort sin läxa nu så jag har hjälpt henne så äntligen kan jag skriva några rader sen måste jag fortsätta med min matte läxa för vi har prov på fredag . Olli har i läxa att skriva om en kändis  och hon valde angnes och tycker inte det var kul så hon har suttit och klagat över det hela tiden så det har gott extra trögt med läxan men nu är hon typ klar .skolan har varit bra idag vi fick våra lösen ord till datorerna så nu kan jag logga in .nu måste jag fortsätta ha en bra kväll!!

LOVE FROM EMII!!
hittade denna bild till ollis läxa !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!