Hejsvejs

Jag har precis bakat en chokladkaka med kokos i som blev jätte god (tjuvsmakade lite :D ) Vi ska ta med oss fika till skolan imorgon och bjuda (som ett knytkalas) Eftersom det är lucia. Men om man tänker idag så ska jag på julmarknad med Pappa Olli och Linqustarna förstås. Vi brukar gå på julmarknad i gamla stan och det ska vi göra i år också. Sen skulle vi titta på NK:s julskyltning, har hört att den ska vara bra i år men har inte sätt den än för det regnade i helgen när vi tänkte gå dit. Vi ska också äta på resturang men vart vet jag inte , det är tydligen en överraskning . Nu ska jag sitta framför datorn lite för vi ska åka kl 16:30 så jag ska vara lite snabbt och kolla in alla sidor :D

PUSSAR OCH KRAMAR EMII


Kommentarer
J U L I A

Nej,bilderna var super fina :)

Jag fick min nya kamera idag,det kommer bli toppen bilder i helgen och i jul :)<33

2009-12-10 18:51:38
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
N A T H A L I E ♥

fin bild !

hej emelie, asså din design är skitsnygg men om du vil ha en ny så hjälper jag gärna till höhö :)

Kramar!

2009-12-13 20:04:44
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!