skolkläder

Äntligen är det fredag!!! Har längtat , Vi fick skolkläderna som jag bestält idag. En röd munkjacka svarta byxor och en eco påse som man ska ha böcker i. Idag var det sista elevrådet för den här terminen, så vi fick saffransgifflar, pepparkakor och julmust, Mums! Sen när jag kom hem hade tydligen Anna låst överlåset och jag hade ingen nyckel dit så jag fick åka tuben till T-Centralen där jag mötte pappa som gav mig nyckeln. Sen skulle jag åka hem också och det var fullt med folk så man knappt kom av eller på men jag fick sitta ner i alla fall. Nu ska jag göra lite julklappar och sen kommer farmor och farfar hit.

LOVE FROM EMII




Kommentarer
J U L I A

Fina kläder :)<3

2009-12-04 17:55:59
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!