äntligen helg+Cosmonova

Idag har vi varit på Cosmonva och sett en film som hette kossmos. Den handlade om rymden, förstoringar och förminskningar typ och i början var det skit läskit! Sen gjorde vi något uppgiftsblad om dinosaurier. När jag åkte hem med Johanna och Jullan skulle vi prata engelska. Först glömde vi bort oss och råkade säga en sak på svenska så vi bytte platser och när vi började prata igen kom det en gubbe och frågade om vi glömt en påse som låg där vi satt först och då var vi tvungna att säga nej på svenska :D Nu ska jag spela sims2. Någon mer än jag som tycker det är skönt att det är helg?? Komentera !! vad ska ni göra i helgen??

LOVE FROM EMII

  

Jag nu !!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!