bilderna borta

hej har varit i globen idag . köpte ett par vantar på H&M . Sen åt vi Pizza till lunch (det som var kvar sen igår ) jag och My har bakat choklad muffins som blev jätte fina ,och goda tror jag har inte smakat än.

Jag hade tänkt lägga in alla bilder från festen igår + baket men bilderna försvann :( och jag har redan raderat alla bilder från kameran sådom är borta :( :( :( . Jag ska prata med pappa sen om han vet vart man kan ´hitta dom för bilderna är inte där dom brukar vara.

//EMII

Kommentarer
hedda 4 ever !

ja bruntet så het !:P<3

2009-11-22 18:21:48
URL: http://heddish.blogg.se/
J U L I A

Är det sant!?

Fett synd i sånna fall,men jag har några bilder och sen tog ju din pappa också :)<33

2009-11-22 22:21:43
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!