Bowling

Idag har jag varit på träning i enskedehallen. Vi har snart klubbmästerskap, så vi tränade på varven plus volter på trampolin. Efter träningen skulle vi bowla allesammans. Vi bytte om och åt innan vi fick börja bowla. Jag satte två st strikar och fick 209 poäng på 18 omgångar. Sen när vi nästan bowlat klart kom Hugo dit och dom skulle nog också bowla tror jag. Sen tog jag och Bella tuben till Skarpnäck. Vi gick hem till henne eftersom mamma var och handlade och jag hade ingen nyckel hem. Hon har tre kaniner som vi gosa lite med och matade sen så visade hon mig runt i lägenheten. Sen när mamma kommit hem gick vi till mig, men jag hittade inte så bra... Det tog en halvtimme att gå hem istället för 10 min om vi hade gått rakavägen. Jag visade henne runt lite och sen skulle vi fika, Pepparkaksballerina och saffranslängd. Efter fikat såg vi på en film som vi köpte (fick) igår . Den hette Nim och den hemliga ön och var ganska bra. Sen var Bella tvungen att gå hem :( . Nu ska vi snart äta kött och potatis och ha fredags mys och titta på Robinson , om inte olli får något dampfall för att hon missar MGP Nordic som är samtidigt.

LOVE FROM EMII!!


Den nya ballerinan med pepparkaks smak.


Kommentarer
J U L I A

Vem e bella? :)<3

2009-11-29 00:09:17
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
F ♥

är pepparkaks smaken god? :)

2009-12-04 14:20:40
URL: http://theblondiee.blogg.se/
Emii

bella är en på min gympa och kakorna var goda men orginalet är nog lite godare

2009-12-07 08:06:12
URL: http://emiisliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!