första advent!

Idag har jag inte gjort någonting, det känns jätte tråkigt att bara vara hemma. Det är ju ändå första advent även fast det inte är december än. Camilla och Andreas har varit här över helgen för att gå på Takida konsert på Hovet. Så Andreas och mamma har suttit upp en gaderob , men nu har dom åkt hem. Olivia och mamma är på Ollis dans och jag är ensamhemma :( . Å så får jag inte tag på Bella , vi skulle kanske ha åkt tillsammans till träningen. Jag sitter och läser Guld Kompassen som är jätte bra men den är super tjock också så man får ont i armarna. Aja jag ska fortsätta läsa nu. En sak som är bra är att jag börjar få lite ordning i mitt rum, ska bara få upp hyllor och soffan som vi bestält ska komma snart.

HA EN BRA FÖRSTA ADVENT!! KRAM EMII!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!