snabbt inlägg

jag hinner bara skriva en snabbis nu för klockan är mycket och jag ska snart sova. Det var en okej skoldag och vi hade idrott för första gången inomhus i enskederackethall. Enligt mig tyckte jag det var ganska kul. Först fick en del av gruppen spela bedminton och jag var en av dem. Det gick inte särkilt bra jag var med frida och madde. Sen fick vi spela innerbandy och då gjorde jag ett mål (mycket stollt! det var ett supersnyggt också :D) Efter skolan hade jag PH eller jag jobba över, sen åkte jag till gympan. Vi hade fristående och hon som gjort det åt oss var där och ändrade så det blev jätte bra . Sen har jag kollat på skolkläder , duchat och käkat efter träningen

Godnatt LOVE FROM EMII!

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!