bad

idag har alla sexor i kunskapsskolan Enskede varit på Eriksdalsbadet. Det var superkul!! Markus, Matildas och Annas basgrupp fick först vara i äventyrsbadet. Jag var typ mest med Chantal, Hedda, Madde, Cicci, Frida och Stephanie. Efter den medhavda lunchen som bestog av pasta salad och köttbullar för min del så skulle vi göra löite simtester. Först hade vi teknik och jag simmade 200m =8 längder sen skulle vi livrädda varandra och efter det simma 200m bröst sim och 50m ryggsim utan att vila. Jag var klar först så jag är väldigt stolt!! Efter det satt jag i bastun lite sen var vi tvungna att ducha och byta om (På badhuset så stirra alla typ på mig det var jätte pinsamt och jag vet typ inte varför men aja) Nu ska jag snart på träning. Eftersom vi har variit i Visby i helgen så är det bara två timmar och inte en men vi ska träna fristående idag så det ska bli kul , kan typ inte hela bara till något saxhopp ungefär (eller lite till')

LOVE FROM EMII

Kommentarer
Elin

okej tack för ditt svar :) <3

2009-10-19 16:14:08
URL: http://alltidjah.blogg.se/
Emma

Hej sötnos,

allt bra med dig idag?



Jag har en liten fråga; I de senaste inlägget i min blogg finner du en musikvideo med Miley Cyrus, vad tycker du om låten och videon? Kommentera gärna och berätta allting :)



Puss

2009-10-19 17:29:54
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!