fått nytt lösen

Kunde inte blogga igår eftersom det måste blivit något fel när jag ändrade tillbaka till mitt riktiga lösen. (Jullan hade ju hjälpt till med designen så då bytte jag lösen så hon kom in.

Idag stannade jag efter skolan. Skulle ha jobbat matte men jag pratade mest om mat med Frida och Stephanie för jag och Seffi var jätte hungriga så tillslut slog S till Frida just när hon sa bullar. Vi hade i alla fall superkul. Sen så gick jag till julias och Heddas klass rum. Hedda skulle gå ner till skåpen men jag sprang upp igen för att skynda på Jullan som jobbade Engelska. Då kommer Matilda in och frågar om vi vill vara med i elevrådet. Jag och jullan säger att vi är med om Den andra är med. Så nu är vi med !! Sen åkte vi hem och med tuben och jag gick av i Gullmarsplan för jag hade träning. Det var sista gången innan Tävlingen så vi var jätte taggade!! Det gick ganska bra (hoppas att vi kommer typ 5 eller högre!!) Men jag måste typ tänka på att springa skit fort och att ha händerna raka (Böjer dom när jag hoppar ) Sen åkte jag hem med Sofia, Vilma och Melika (dom åker mot farsta strand som jag) När jag kom hem så äter jag mat och nu sitter jag och skriver. Ska dricka te snart och äta en macka. Måste nog göra lite läxa också . Super sjönt att vi har hem studie dag i morgon!!

P & K EMII!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!