Globen och farsta

idag var jag med jullan efter skolan. Viåkte tunnelbana eftersom vi missade bussen. Sen träffade vi chanti, carro och en som hette emil vid gullmarsplan. Så vi åkte till farsta. Jag och jullan köpte glass på donken. Carro tog bussen från farsta och emil skulle möta sin mamma för att handla en jacka. Så då var vi själva. Provade an varsin randig tröja på Gina och en adidasjacka på stadium. Sen åkte vi hem där jag mötte mamma och olli och vi åkte till Globen. Där vi lämnade nyckeln till hans som skulle hålla i visningen och hämtade ollis lagade glasögon (dom sprack förra veckan) Sen gick vi in på stadium igen :) och vi kollade på skor. Olli fick ett par men jag tyckte dom var för fula :) . Vi köpte vantar och jag skulle fått en mössa men mammas kort strulade så då testade vi att ta bort mössan och då gick det :( så jag fick ingen mössa :( :( :(  . Nu ska vi snart äta tacos ,ska bli gott :)

HA EN BRA FREDAG KVÄLL PUSS OCH KRAM EMII

  

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!