har instalera datorn, jippi!!

Just nu när jag superglad, har just instalerat dator+ internet (HELT SJÄLV) så nu ska jag sitta vid datorn :D ska nog beställa skolkläder om jag hittar loggboken med adressen i !

Jag har varit hos jullan idag eller med i alla fall. Vi skulle till natta och kolla film ,jag, julia och hedda + att elin va hos natta. Vi såg först på monster vs eliens och sen ice age 3 . Dom var superbra. Är ganska trött eftersom jag och julla var öppe till klockan 12 tror jag vi sommnade i alla fall. Efter film myset hos natta tog vi tunnel bannan till sandsborg. Vi hade värsta oturen med tåget. Först missar vi ett sen så tänker vi att vi ska åka en station mot farsta strand så det går fortare och när dörrana uppnas åker tåget mot hässelby strand iväg :( Så då väntar vi i en minut sen kommer ett mot alvik. När vi kom fram tillslut så visade jag lägenheten, hoppas hon tyckte det var fint!! Nu ska jag kolla in dom dära skolkläderna och sen äta (det blir fisk ) Hej svejs

LOVE FROM EMII

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!