Trött

idag är jag jätte trött. Gick upp klockan åtta för min träning började Nio. Klockan tolv slutade den. Så då åkte jag hem åt lunch och duchade. Sen tog vi bilen in till stan för att kolla på tapeter. Hittade en jätte fin fotto vägg. Den är vit med ljusa stora råsa blommor i bakrunden. Sen är det typ på klistrat en stor fjärill och en annan blomma. Jag kan i alla fall garantera att den kommer bli skit snygg i mitt rum och sen ska resten av väggarna vara vita. Sen åkte vi till farsta för att kolla på målarfärg. Jag ska nog ha en som heter MAX eller OSKAR. Sen köpte vi godis och blommor till visningen i morgon. Är typ tvungna att städa hela dagen i morgon. Och slutligen fick jag min efter tracktade mössa . Den är vit med en rosa boll öppe på. Nu håller jag på och lasa en bok. Det är ganska mysigt att läsa när det regnar. Olli har bakat en äppelpaj som vi åt nyss. Den var super god!!nu sitter jag och håller tasha som inte vill vara still( min hamster) . Ska snart äta nu så jag ska stänga av. ha en bra lördag kväll , det ska jag i allafall ha och ätamassor av godis.

LOVE FROM EMII

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!