grönalund

i morse hade jag gympa träning men några andra hade också bokat den så vi hade bara en timme och en kvarts träning istället för 3 timmar .När jag kom hem duchade jag och sen åkte vi till grönan och åkte karuseller .Vi köpte remmar som vi åt i kön till insane nu har jag och olli en varisn kvar till lördagsgodis med vattenmelons smak . Jag ska snart äta nu så jag hinner inte skriva så mycket ,jag tror det blir kött ,potatis och kantarellsås mumsigt! hoppas ni också har haft en jätte bra dag och vet ni vad om 5 dagar står jag på flygplatsen och ska snart åka i väg till paris!! längtar sååå dit!! och när vi kommer hem flyttar jag till gamla enskede!! Ha en bra lördag kväll nu och ät mycket godis (det ska jag göra haha) bye

LOVE FROM EMII
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!