hej igen

hej nu är jag hemma från paris jag hade det jätte skönt och så .Andledningen att jag inte skrivit så mycket är att mitt internet är paj hemma hos pappa ,vi ska kolla på det men jag vet inte när det kommer att fungera ingen .Nu är jag hos jullan och skriver jullan gör en frisyr på mig och jag ser jätte konstig ut /ni kanske får se det beror på hur sjuk jag ser ut!!haha . Lite mer i detalj om paris kanske jag skriver mer när jag är hemma !! men det blir nog snart hoppas jag!!Ikväll ska MY och 'Isa sova hos oss så då får jag antagligen inte skriva på bloggen .

ha det så bra
LOVE FROM EMII

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!