hej!

jag glömde skriva igår för att jag åkte diräckt till gympan och när jag kom hem duchade och så .

idag har jag i alla fall haft so och no det var ganska kul med no men i morgon har jag prov på europa eller test så kallat men efter skolan tror jag att jag ska vara med hedda och jullan sen går planet till paris klockan halv åtta men man måste vara där i god tid och så ska vi äta på flygplatsen.
PARIS NU KOMMER JAG ,ÄNTLIGEN!!! åå vad jag längtar ,men nu kanske inte jag ska skryta om att jag slipper skolan precis .Jag kommer ju få engelska med mera med mig och på planet ska jag plugga franska fraser som jag hittade på internet!! jag ska kolla ut lite fler nu och kolla det sista så allt är med ha det så bra jag kommer antagligen inte skriva fören på mondag men kanske kanske att jag hinner med något i morgon efter skolan ,anars finns det säkert täckning på hotellet och pappa tar nog med sin dator så om jag har tur får jag låna den och skriva vad ´jag har gjort!! HA DET SÅ GOTT PUSS OCH MÅNGA KRAMAR EMII!!


notre dame
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!