var ute och cycklade klockan halv nio på en torsdag!

igår var jag med Matilda och Cecilia till deras gamla skola . Frida och hedda var också med men sen åkte hedda hem och jag och frida följde med Matilda (även kallad Madde ) hem till henne där vi åt middag , Kötfärsås och spageti med hem gjord coca cola med citronsmak från deras soda strem . Sen åkte vi till Maddes träning som låg i nacka , hon går på cherliding . Det var tänkt att vi skulle åka tåg och buss hem men Fridas buss kort gick ut klockan sju och vi hade inga pengar så vi fick ringa Maddes pappa . När vi kom hem till Madde igen så var vi tvungna att vänta på fridas föreldrar för dom skulle hämta henne . Men jag och Madde var tvungna att gå lite innan dom kom för att jag skulle igäntligen vara hemma klockan 20:00 . Eftersom jag inte hittade hem från årsta var hon tvungen att följa med till skolan . För därifrån hittade jag . När jag äntligen kom hem var klockan halv nio så då duchade jag sen gick jag och lade mig . Tills jag vaknade i morse av att Olli sjäng fredagsmys reklamen på högsta volym /hon är som den värsta veckaklockan som finns!!

Se hela bilden

Kommentarer
Julia

Jag fattar inte?

Vi var ju lediga på fredagen och sen så skriver du att ni var på maddes och cissis skola på torsdagen.

Ni var ju i skolan på torsdagen,eller? <33

2009-09-26 11:51:27
URL: http://likosmjullan.blogg.se/
Anonym

sv: haha,okej! :S<3

2009-09-27 19:10:37
julia

sv: haha,okej! :S<3

2009-09-27 19:11:07
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!