bil hela dagen

har åkt bil typ hela dagen till mormor. Det var ganska tråkigt, bara snö så långt man såg, och köer efter stan. Käkat makaronepudding, haft chokladsmakning och fixat naglarna så nu ska jag titta på tv och slappa.

Imorgon blir det äntligen Snowboard!! Längtar värkligen första gången för sesongen så jag hoppas jag kommer ihåg hur man gör... :P



Vinter Vit - 1,5/5, stora bitar och väldigt enformlig, bra vid bakning

Noblesse - 5/5, godast! Tunna bitar av mjölkchoklad med små nötbitar i.

Toblerone - 3,5/5, väldigt mättande (kan bero på att jag åt den sist och hade ätit massor av mat innan)

Mörk choklad - 4/5, god mörk choklad men man kan inte äta hur många som helst, man tröttnar efter 2 bitar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!