Farsta och Julia :)

varit i farsta på förmiddagen, köpte ett linne på H&M från mellandagsrean. Bild kommer senare eftersom datorn (som varit på i typ 2 timmar oops) är skitseg och jag fick knappt upp blogg.se...

Sen så kom julia på eftermiddagen vi gick till margaretaparken och åkte grönvalross :P (typ en stjärtlapp). När vi kom in såg vi på "new moon" , börjar bli värsta twilight-nörden... Sett på en till film idag "Top Gun", med Tom Cruise, sjukt bra!

Imorgon sticker jag till farmor i dalarna så jag kommer hem på torsdagkväll, hoppas jag hinner blogga imorgon men jag vet inte om jag hinner, har int packat än.





konstig bild på mig när jag åker pulka...


julia :) ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!