Ung och bortskämd på tv:n nyss

har nyss tittat på ung och bortskämd och planerar hur jag ska ta mig till skolan imorgon beroende på trafiken... Tränat 2 timmar idag på trampolin och trampett. Körde sträckta volter på trampetten (även fast jag bara lyckades med två av 7) , och sträckta med skruv på trampolinen. Ska kolla lite på tv nu, har sjukt ont i ryggen fast biostolarna var super mjuka, men tror det beror på att jag halv låg i en... Sov gott, längtar till LOOOV!!



min nya ego profilbild på facebook...


Kommentarer
julia

snygging!

men den är faktiskt skitsöt, :) du har lagt upp fula bilder på mej med :D

2010-12-20 22:51:49
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!