Dator=fungerar

Hejsan, idag har jag varit på skolan och det gick ganska bra hade lite ont i magen men det gick bra. I morgon ska jag och Johanna köpa presenter till Hedda och Alice i globen + att jag ska köpa utklädningskläder. Det är djur tema på festen så jag ska klä ut mig till ett djur. Vi hade tydligen slängt alla utklädningskläder så jag ska köpa ett par öron i morgon får se om jag blir katt, kanin, tiger eller mus :D. just nu har våran lapptop fått internett så det hära är det första blogginlägget på denna dator :D

HA DET BRA P&K EMII <3333


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!