Här igen

jag har inte skrivit på lååång tid så nu tänkte jag skriva ett litet inlägg. Imorgon har vi hemstudiedag och då ska jullan och Johanna komma hem till mig så vi kan plugga tillsammans. Jag måste nog städa lite... Nog om det På söndag den 14/2 är det alla hjärtansdag och då ska jag vara i sandviken (eller då åker jag hem, ska vara där i helgen) Jag tycker att det är lite synd att det är en söndag för vi brukar alltid göra något lite roligare den dagen i skolan. Men jag längtar i alla fall dit ändå, nu måste jag städa.

PUSS & KRAM EMII

E-kort: Här kommer en hälsning på alla hjärtans dag till min vän!
till alla mina vänner :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!