Sjuk

Just nu är jag sjuk( har ont i magen, huvud, rygg, hals och fryser vid olika tillfällen) Har varit hemma idag och igår. Jag har mest tittat på tv, men har även skrivit klart min svenska berättelse på steg 10 (ska bara rätta det sista) och så har jag gjort halva steg 6 i franska på dom här dagarna då och sett på 3 filmer.

VAD SKA JAG GÖRA NU????

Dom andra som går i min skola slutade 12 idag så det var ingen större förlust av arbetstid men jag glömde kurs hemma och kan inte få tag på instuderingsfrågorna i No via datorn. ska väl surfa runt på datorn ett tag till men sen vet jag inte vad jag gör.

Hej så länge //Emii


Kommentarer
hedda <3

hej gmn krya på dig :)<33

saknar dig i skolan !

2010-02-17 16:24:43
URL: http://heddish.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!