Linköping

Har varit i Linköping över natten hos mina kusiner Clara, Cedrik och Charlie. Clara ska fylla 6 år och är äldst så det var som att sitta barnvakt när man var där... :P Anna och Pappa ska på fest ikväll så vi barn ska käka pizza och se på film en hel tjej kväll, det blir nog supermysigt om vi kan bestäma två pizzor vi kan dela på och om vi hyr film måste vi vara ense annars kommer nog någon ringa och skvallra eller börja grina och då får jag ansvaret för det eftersom jag är äldst.... Men om jag offrar mig lite och Dem andra inte blir övertrötta kommer det nog gå bra. Nu ska vi gå och köpa godis.

Saknar min webb...

Kommentarer
PICCS FOTOBLOGG

Hej! Nu har du chansen att bli veckans blogg hos mig! Anmäl dig vettja!



Have fun!

2010-06-12 18:02:45
URL: http://piccs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!