Snart slut :(

snart är sportlovet slut, igentligen är det synd men jag saknar ändå kompisarna. Just nu sitter jag och virkar, det ska bli en OS-mössa men det kommer ta ett tag innan den är färdig. Jag tog andra färger på min än vad originalet har eftersom rosa,grå,svart och ljus rosa passar bättre till min jacka. Vi får väl se om det går att ha på sig den utan att skämmas annars får jag ge den till någon. Ska snart äta frukost så jag ska kolla på lite bloggar nu innan så jag hinner inte skriva något mer. Jag har i alla fall haft ett jättebra lov i sandviken och åkt snowboard.

P&K EMII

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!