ny dator

igår koplade jag in min nya dator (pappas gamla) den fungerar ganska bra men pappa bytte den för att han tyckte den var seg... men den är klart snabbare och snyggare än min gamla :D Satt i går och installerade några simsspel, egentligen spelar jag typ inte det längre men annars snor olli alla och då är det bättre att låtsas spela och då måste jag ha det installerat... Skolan börjar om tre kvart så jag ska sitta här i ca 20 min till sedan ska jag cykla dit. Idrott och engelska står på shemat i dag och det blir säkert lite franska ws också. Har tyvärr inte instalerat webbcam än men den kommer väll senare.



PUSS & KRAM EMII

Kommentarer
julia

vet inte riktigt,känner nog ingenting för någon just nu. Vill bara vara singel och leva ett liv med bra killkompisar :)

2010-05-17 21:38:22
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!