Hemma igen :(

Saknar varma thailand redan, det var 34 grader när vi lämnade det och när vi kom till sverige var det 2 grader!!! iskallt, måste köpa vinterjacka någon dag i veckan! Mamma kommer snart och hämtar oss, ska vara hos henne ett tag nu, så jag bloggar lite under tiden. Kommer nog inte få in bilder på ett tag men snor av my på facebook och får be pappa lägga upp hansbilder på datorn så jag får dem. Nu måste jag avsluta ska ta fram det sista jag behöver denna vecka. Ska på matte lägger, låter helt sjukt, i saltsjöbaden på tisdag och sover över där i två nätter så då kommer jag hem på torsdag. Bloggar kanske mer ikväll om mamma tilllåter det :p har inte träffat henne på två vceckor ska käka godis och mysa tror jag massor av kramar

Kommentarer
julia

men emelie! först var du på gympa läger, sen var jag sjuk, sen var det höstlov, du åkte till thailand i två veckor och sen så nu ska du åka på bajs matteläger. DU MÅSTE VARA HEMMA MED MIG OCKSÅ! :) saknar dej. du kommer få en bamsekram på måndag! ♥♥♥

2010-11-13 20:27:10
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!