Photoshop

håller på och instalerar photoshop på datorn räknar med att kunna göra fina collage och fixa till bilder till bloggen men det vore lite lättare om jag haft en kamera så jag hade några bilder att göra collage av men så länge får jag nöja mig med gamla bilder och webcam bilder från mammas dator. Har varit på träning i morsse var sjukt trött när jag behövde gå upp 7:30 sedan stack jag och badade med familjen på sandsborgsbadet. Efter badet köpte vi glass och käkade lunch. Tog en 88 det var sjuktlänge sedan tror jag åt en sist jag var 10, för 3 år sedan :) den var i alla fall god. Har varit och fikat hos min kusin som nyss flyttat till Stockholm från Paris, fråga mig inte varför jag skulle vela bo i paris men nu kommer jag att få träffa dem oftare i alla fall. Nu sitter jag och dricker Jordgubbs drink, smaskens :) kanske lägger in något mer om jag får till photshopen

ha det bra

Jordgubbsdrink:
Grenadin
Sprite
hel jordgubbe

Kommentarer
Annie - Fotoblogg

Hej ett bloglovin byte ? :)



kram annie

2010-10-03 14:38:41
URL: http://mannjii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!