Visby

imorgon åker jag till Visby, är helt frisk nu så jag längtar verkligen och kommer hem med minst 2 medaljer :D



Morgondagens shema

6:50 vakna
8:00 gå till tunnelbanan
8:16 åka tunnelbana
8:37 framme i T-centralen
9:00 samlig vid båtbussen
9:20 bussen går till Nynäshamn
ca 11:00 går båten mot Visby
ca 14:30 framme i Visby
ca 15:00 gå omkring i Visby i 2 timmar
18:00 pizzeria

nu måste jag sova antar att det inte blir mycket sömn under helgen kommer vara helt död när jag kommer hem på Söndag ha en bra helg ! kramar Emelie

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!