Armband

Idag har jag inte gjort så mkt. Har ont i halsen så tillbringade hela förmiddagen till att göra armband :) blev ganska coola faktiskt... Sen så stack jag till Stina ,för jag kännde mig bättre men det var jag inte efterosom jag fick skit ont efter jag sprungit till bussen, men hon skulle städa mad sitt lag för att tjäna pengar typ så Olivia och jag åkte till Stan för att kolla lite... Var bara där en halvtimme tror jag. Skulle promenera men det var så kallt att vi inte orkade. Så nu har vi bakat havreflarn (utan havre typ) och med sirap, kokos, choklad och diggetivekex. Blandade typ bara i saker. Olivia brännde sig på plåten så hon har ett superstort märke på armen
:( och tappade typ lite skinn, usch. Nu ska jag titta på tv.





armbanden jag gjorde, de blev ganska snygga faktiskt



ett armband



jag påväg hem

puss på er <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!