Längtar till sol och värme

Just nu vill jag bara hoppa på ett plan och åka till ett varmt och soligt ställe... Känner verkligen för att slappa och bada och äta godmat. Det är semster för mig :) Men det som är synd är att jag inte kommer att åka utomlans förrän efter JUL!!!! Skulle gärna vilja ha en vecka nu också till typ afrika eller spanien... Man får så jäkla många minnen av att åka utomlans men nu kommer det ta ett helt ÅR innan jag sitter på ett flyg, sen senast. Ska fösöka övertala pappa att åka till typ paris eller något över en weekend men det längsta jag lär komma i sommar blir nog blekinge eller göteborg... :(

Nu ska man iaf ta tuben till filmhuset och gå igenom regnet... Skulle det inte bli jättefint väder idag?? Aja måste sticka nu puss o kram ♥

Where is my sun!!!




detta vore juh paradiset!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!