Packning på G

Håller på att packa till resan till min farmor idag och har ingen idé vad jag ska ha med mig. Tänkte på något igår som jag var tvungen att ta med idag men nu har jag glömt vad det var. Kommer säkert på det när vi sitter på tåget, aja jag och min syrra ska åka tåg ensamma dit vid 2 och sen tror jag vi är framme vid halv 6... Så jag ska tillbringa en stor del av min dag på ett tåg alltså. Har inte så mycket mer att skriva om just nu. Kommer väl gå ut och röra på mig eftersom jag bara ska sitta stilla på tåget...

Kramisar



Kommer sakna er tjejer!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!