bilder från kryssningen

kryssningen bestod enbart av mat och shopping :P var sjukt mätta så vi kunde rulla av båten när vi var framme, haha nästan iaf.



överst förrätt, sen drinkar (strawberrydacury (stavning?) ) , effterrätt, pizza buffé i helsingfors på tisdagen, och sen ännu mer efterrätt .... ojoj nu lär det inte bli mycket sötsaker för min del i den snaraste framtiden :'( snyft.

Borde inte kalla det nöjesresa utan tjockisresa!!! Usch blev lite för mkt kände man när jag kom hem...



båt bilder



helsingfors och shopping :) linnet köpte jag för 4 euro och så är det en dålig bild på allt vi köpte på taxfreen (godis alltså) + en showergel från bodyshop 5 euro senast jag kolla kosta de 95 i Sverige :) köpte lite fler saker också,  ett par shorts, en blus och en axelväska men dem får ni se nån annan gång... puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!