FÖRLÅT!!

förlåt för asdålig uppdatering! har inte skrivit något på 2 dygn :S . I torsdagskväll hade jag lite minispa i badkaret, hela dagen igår var jag hos Johanna och sen så sov jag där. Kom hem i morse och har städat så nu är rummet dammfritt (typ iaf) .

Snart ska jag och Stina iaf åka iväg till the voice konserten i kungsan och sen sover hon här :) . Fullt upp alltså ;) Funderar på att ta en blogg pause och sen komma tillbaka med ny energi och nya idéer. Men just nu ska jag försöka hålla bloggningen på topp, så gott det går då... Lite bilder får ni iaf från dagarna ni missat




Jag o Johanna baka havreflarnskorgar och hade glass och chokladsås i :)
Sen baka jag kladdkakemuffins alldeles nyss som blev väääldigt kladdiga :P men goda såklart


me right now :)
ser ni vad jag ser? En gitarr på väggen :D har äntligen fått upp den! Bytte plats på klockan för gitarren passar mkt bättre där. Eller vad tycker ni? <3

kramisar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!