Jag saknar dig

var och såg på jag saknar dig igår (som jag skrev tidigare ;)) . Filmen tyckte jag var kanske lite för lång och sorglig och obehaglig. Jag som aldrig gråter när jag ser på film "grät" , ögonen blev tårfyllda, minst 5 gånger. Filmen handlar om två tvillingsystrar som är 14 men innan de ska fylla 15 så dör den ena så då blir den andra kvar. Förstår inte vf man gör så obehagliga och sorgliga filmer!

Eftersom det var en förhandsvisning ( filmen har premiär på fredag) så fick vi en påse med två böcker och två tablettaskar :) .

kramisar <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!