Måste sluta!

Måste sluta med att vara så trött varje dag! Orkar ju ingen ting förän efter 15 ungefär, när skolan har slutat :P . Får helt enkelt sluta gå och lägga mig halv 11, eftersom jag ändå inte sommnar föräns typ kvart över sen. Får försöka hålla det annars måste jag jobba extra hemma och får mindre bloggtid och tid till att göra annat!!!

Idag har vi So o No och jag är klar med No uppgifterna så det blir inte så mkt att göra då. Då får man väl plugga till musik provet som är imorgon :S , hade nästan glömt, oooops. Nä nu måste jag borsta tänderna och sticka till skolan snart kisses <3



sommarbild, hos farmor - fotad med mobilen (håller på att göra en hjulning, på 1 arm.... Förklaringen tilll den mystiska posen :P )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!