MMMums

haha lagade som sagt indisk curry köttgryta som blev så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR god!!! Kanske till och med skulle kunna uppna en egen indisk resturang! Kanske inte, men skulle absolut inte bli besviken om jag fick maten jag laga på resturang!! Om jag får skryta och säga det själv :S haha. Synd att inte alla ni fick smaka men ni ska iaf få lite bilder på det. I för sig så kanske det inte ser så gott ut som det var men det vet ju bara jag och min familj ;)





grytan kokar... fin bild va :P Tummen upp för indisk mat



på tallriken :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!