Nu har jag varit duktigt och städat!

kolla har precis röjt upp i rummet är super nöjd med resultatet...



... Not är bara sängen som är fin :P



dålig bild, nä men såhär "fint" är det just nu. kläder överallt och två oupppackade väskor, men det får jag fixa sen. Just nu orkar jag inte, var asvarmt på bussen när jag åkte hem och satt en fjortis brevid mig som pratade så häääär högt i sin mobil med varldens  pipigaste och mest irriterande röst! Gissa om det blev tyst när hon klev av...

Näh så nu har jag ont i huvudet och i halsen, var förkyld förut och nös hela tiden så nu har det väl slått om till halsont och huvudvärk :(  Kisses <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!