Pissväder :(

ser ut att kunna börja regna när som helst :( , ska iaf vara med Bella idag hade tänkt att åka och bada men bara om det var fint väder, och det är de ju inte. Nu vet jag inte vad vi ska hitta på är pank så det finns inte så jätte mkt man kan göra... Vi får se nu ska jag iaf titta på tv och vänta på att hon vaknar, hon brukar sova till 12, fattar inte att man kan sova så länge!! själv vakna jag kvart i 9 idag, och ändå är jag alltid trött när jag vaknar!

kramisar <3 hoppas ni får en bra dag! ♥



me right now

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!