7/12-11

7 December idag. Körde vals på idrotten idag, kanske inte den roligaste dansen som finns om man säger så... men är som tur är ganska bra på takt och kordination i dans när jag väl kan stegen. Är värdelös när man är på ett arobics pass då man kommer på hur man gör övningen precis när man ska byta till nästa :P. Efter skolan så åkte jag iväg på träningen. Gjorde något test på vad man faktiskt kunde, gick väl sådär men körde iaf pull-over, pull-over! :D

Nu har jag fixat ihop ett armband som ska bli en julklapp till någon men säger inte vem ;) , inte än så länge iaf. blev iaf superfint!! Nu ska jag titta på Dear John så jag kan bli klar med engelska steget! puss på er ♥



Fin bild jag gjort va!? haha är typ som salto men man landar med ryggen i trampolinen emmellan bara


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!