9 dagar kvar !

åker om 9 dagar så tänkte sätta mig och fixa lite tidsinställt redan nu! ;) så ni har något att läsa när jag är borta, kommer nog kanske skriva något inlägg när jag är i Thailand tror vi skulle ha gratis wi-fi på något hotell annars är det bara att leta upp ett internet café!



bilder från Koh Payam, bungalowsen där vi kommer bo :). Vet inte än om det blir en liten eller stor bungalow än men tydligen är badrummet utomhus , har bara väggar men inget tak :P vi får hoppas att det är bra väder säger jag bara :P

Kommentarer
Sarah

Fin header :)

2011-12-19 16:13:17
URL: http://sarahjoshua.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!