Dålig updatering :S

sorry guys, har inte hunnit blogga så mycket på senaste tiden... Men ska försöka bli bättre! hade tänkt att titta på vampire men tydligen så står det att jag radan kollat 72 minuter så jag får vänta en timme :( nu är det bara trekvart kvar så tänkte hoppa in i duchen så länge och sen ska jag läsa lite i min svenska bok som jag ska ha läst ut om 2 dagar oops!

Efter skolan idag drog jag och Julia hem till Stina och tjocka oss med chokladpudding och kolla på någon konstig film... Fast jag hann bara se en halvtimme innan jag skulle iväg på träningen. Gissa om jag nästan spydde efter all chokladpudding!! Ja ni gissa rätt gjorde jag nästan. Blog U later! kisses ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!