Det var något jag skulle göra...

Gud hatar när jag glömmer bort saker jag skulle göra så då är jag tvungen att stanna upp och tänka ut vad det var. Men för det mesta går det ju inte jag hade ju glömt bort det så då är det svårt att komma på det igen :P. Haha och för att tänka så skriver jag detta men kommer fortfarande inte på vad det var :S.

Jaja har kollat på två filmer ikväll. Justin Beibers film never say never (som faktiskt var bättre än vad jag trodde) och någon med Sarah Jessica Parker och hugh Grant Aja båda var faktiskt över förväntan och känner att jag kanske blir en true beliver nu. Nää skulle inte tro det. Visst gör han sjukt bra låtar men tycker de flesta överreagerar men det var en fin film och visst satt man i soffan och önskade att man själv skulle bli One less lonley girl :P haha. Bara för att visa alla! Nää guys nu ska jag sova puss

(kommer fortfarande inte på vad det var jag har glömt bort...)

http://tnp.sg/sites/default/files/glgirl1.png


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!