Mobilen hänger med

beslutat att ta med mobilen till Thailand. Dock på flygläge hela tiden utifall jag får några sms (då är det jag som betalar extratillägget eftersom jag är utomlans). Tänkte att fördelarna är större än nackdelarna ;) så nu kommer jag kunna ta bättre bilder med mobilkameran, lyssna på musik på planet och dessutom är det gratis wi-fi på bungalowsområdet så då kanske jag kan uppdatera lite också :) och skype:a med vänner :) ända som kan hända är att den blir fuktskadad stulen eller att det kommer in sand men ska hålla hårt i den!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!