Shopping :)

nu är jag hemma igen, supertrött efter en lång shoppingrunda :). Blev en del julklappar men kunde inte köpa till mamma och Olivia som var med så dom får jag fixa någon annan dag. Kanske på fredag då jag ska kolla lite med Frida :).

Fick iaf med mig en sak till mig själv också hehe nää men kände att jag behövde en mysig långärmad så jag köpte en. 100 kr på Salt som har utförsäljning :) de gillar vi. Olivia köpte en jätte söt klänning där som jag själv spanade på, kanske lånar i sommar... :).







glöm inte att det är andra advent idag ;)

Nää nu ska jag sätta mig och plugga . Blää.
Fysikprov på Torsdag,
måste redovisa matte imorgon,
plugga franska glosor,
läsa svenska noveller och analysera tre,
se på "Dear John" och skriva jämförelse mellan den och boken.

Kul kväll man kommer få alltså! Tänkt att lägga mig tidigt så man orkar och hinner göra något i skolan imorgon men det kan jag glömma!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!