skolstart-dagen

idag hade vi skolstart så då var man tvungen att gå upp halv åtta :( . Men behövde bara vara där från 9-10:30 så sen tog jag bussen hem och jag, My och Mys kompis Agnes gick och köpte pizza. (Alla normala skolor har tydligen studiedag idag) . Det blev typ 3/4 pizza kvar, tomatis har superstorapizzor. Sen gick vi till globen för att shoppa lite (hade igentligen tänkt att städa idag och rensa undan gamla kläder (eftersom rummet är fullt av grejer och byrålådan går knappt att stänga...) köte iaf en guldögonskugga på H&M och en glass på donken. Sen stack jag till träningen med Elin som jag träffade i globen :)






Agnes och My på Donken :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!