i mora :)

Hej hej här får ni entligen en riktig updatering från min semester ;) är som sagt i Mora och just nu sitter jag och väntar på Tilda, en barndomsvän :) har nyss käkat vofflor med jordgubbar o glass :) mums . Har varit och badat idag , fast inte särkilt länge eftersom det var jättekalt (enligt mig :p ) var ju i siljan... Imorgon ska vi gå på Mora marknad och kolla lite , den är i Mora parken så då ska vi bada där också , där är det varmt vatten iaf eftersom det är en uppvärmd konstgjord putte sjö :) nu ska jag inte slösa på fler Internet pengar ! Måste skaffa fri surf !! Kramisar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!