vakna nyss...

idag blire att sitta på ett tåg i 3 timmar kanske inte så jättekul men när vi är framme blir det åtminstonde kul :) ska till farmor och träffa Tilda :) , fast det blir nog imorgon och/eller på torsdag. Ska vara där tills på lördag sen åker vi till rättvik en sväng :) haha hela min sommar är typ planerad i detalj :P , nu tänkte jag käka lite frukost sen ska jag fixa lite på naglarna :) lägger upp bild om jag hinner eftersom tåget går kl 11:30 och jag behöver packa lite...

kramisar <3



haha har bombat bilden lite, bild från gräddö :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!