mina favoritfilmer :)

älskar verkligen komedier och typiska tjejfilmer :) , förstår mig inte riktigt på sorgliga filmer eftersom jag aldrig gråter när jag tittar på dem... Anne Hathaway är en av mina favorit skådespelare och älskar hennes filmer, särkilt djävulen bär prada och en prinsessas dagbok :) 




nu när det regnar har jag iaf något att välja mellan :) har alla filmerna förutom "the perfekt man" men allt går ju att hitta på internet... såg kungfupanda 2 en dag innan den släpptes på bio (fast med väldigt suddig bild och utan svensk text...)

nu vet ni lite mer om mig :) kramisar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!