Viva la Juicy (tävling jag deltar i)

jag är en "Viva la Juicy" :) jag älskar dofterna och så fort jag går in på kicks eller någon annan skönhetsbutik, så springer jag fram för att lukta på Juicy-prudukterna! Jag älskar Juicy-väskorna också, men för en tjej med en månadspeng på 220kr så är det svårt att köpa en Juicy väska och alla dofterna för den delen också... Min kompis har den nyaste perfymen så jag brukar gå och låna lite när jag är hemma hos henne, vem kan motstå en Juicy!?

brukar aldrig ha tur med tävlingar men så är det väl...
Just nu håller jag på att samla pengar till ett av de söta armbanden men det går ju sådär... är i stort behov av en ny mobil så antar att jag aldrig kommer kunna köpa det där armbandet :(

kramar Emelie

länk till tävlingen :) för er som också vill vara med!



priset :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!